Bears with Issues

HomeRegisterLog in

Share | 

*self geschreven* Fiddleguide (door google vertaald)

Go down 
AuthorMessage
Lacker

PostSubject: *self geschreven* Fiddleguide (door google vertaald)   Tue Jun 22, 2010 2:08 pm

1) (Small) invoering
2) Waarom Fiddlesticks?
3) Pre-game
4) In-game

1. Invoering
Hallo mensen, ik ben lak en ik heb ongeveer 850 spellen gespeeld, dit is mijn eerste gids, en mijn belangrijkste is donders, dus waarom niet!?

2. Waarom Fiddlesticks?
Het is een geweldig karakter, sommigen zeggen dat hij OP (overweldigd), maar ik heb het niet eens. In het begin van wild dat hij heeft enkele geweldige intimiderend vaardigheden. Hij kan CC (crowd control ') voor een paar seconden. Ook heeft donders veel vroege game vaardigheden zoals het leven drain, maakt uw verblijf in het Lane veel langer. En natuurlijk zijn uiteindelijke, wat geweldig is, kies gewoon een goede plek, en ULT boooom triple doden! Ik heb 55 wedstrijden gespeeld met Fiddlesticks en ben 75 tweepersoonskamers met Fiddle doodt, doodt 15 drie-en 4 Quadra doodt en 1 penta te doden, was het installeren van de record-programma net toen ik dat penta doden, had ... wat een schande. Dus u weet waarom de Fiddlesticks plukken? Wink

Pros
Hoge AoE schade
Grote vermogens treiterend
Silence vermogen
Goede CC
In staat om echt lange baan

Cons
Een slechte auto-aanval, niet veel kunnen doen zonder mana
Lange cooldowns,
Lage snelheid Beweging, op slechts 300 (zonder masteries en buffs)
Slechts 8 armor op niveau 1

3. Pre-game
Ik zal praten over runen, masteries en over Summoner spreuken.
Met runen kunt u elke caster Rune pagina (Als je een). Hier is een goede Rune pagina: 9 Greater Glyphs van de potentie, 9 Greater Zegels van Replenishment, 9 meer tekeningen van Insight en 3 Greater Quintessence van Fortitude. Dit brengt u naar: HP 97,2, 8,5 Magic Penetratie, 3.7 Mana Regen, en 8,9 Ability Power.
Masteries, dit is wat mijn beheersing pagina eruit ziet: (werkt prima)

Overtreding: (9 / 30)
1/3-Deadliness
3/3-Archmage 's Savvy
4/4-Sorcery
Kennis 1/1-Archais

Verdediging: (0 / 30)

UTILITY (21/30)
Handen 1/3-Good
3/3-Perseverence
4/4-Awareness
1/1-Greed
3/3-Meditation
1/1-Insight
3/3-Quickness
1/1-Blink van een Eye
3/3-Intelligence
1/1-Presence van de Meester

U kunt gaan voor de wendbaarheid in plaats van archaïsche kennis, maar ik liever archaïsche Knowledge

Summoner spreuken:
Helderheid
U kunt verblijven in uw baan meer omdat je drain hebt, maar ... Hoe zit het met je mana? Als je weinig mana, kun je niet weglopen. Dus neem Duidelijkheid en veel minder mana problemen. (En uw partner Laning zal blij 2;))

Flash
Geweldig om te ontsnappen, ontwijken verbaasd, ga door bomen. Maar misschien wel het beste gebruik van deze vaardigheid is met uw jl, indien de vijanden zijn niet dicht genoeg bij hen komen met de teleport van uw jl, net cast en flitser en je zal er zijn;)

4. In-game
Dit is waarschijnlijk het gedeelte waar u geweest bent voor het lezen van deze gids. Ik zal beginnen met het item op te bouwen

Versterken tome-> Mejai's Soulstealer

Boots of Speed

(Op dit deel, de volgorde is niet echt belangrijk)

-> Upgrade Boots of Speed in de Sorcerer's schoenen (als je je 750 goud reeds)

-> Ruby Crystal (Als je 475 goud heb)

(De volgorde is nu belangrijker)

Sapphire Crystal

Upgrade Saffierglas & Ruby Sapphire Catalyst in de Protector.

Stralen Wand

Upgrade Catalyst de beschermer en Wand in de Rod Stralen van de Middeleeuwen.

Nu zijn er 3 opties die eerst kopen, dit alles hangt af van uw goud.

-> Stralen Wand (als je 860 goud)

-> Versterken Tome (Als je 435 goud)

-> Giant's Belt (Als je 1110 goud)

Ontvang deze drie items in de volgorde van uw voorkeur.

Upgrade die zaken in Rylai Crystal Scepter

Op dit punt heeft het spel waarschijnlijk al klaar.

De volgende items echt afhankelijk van hoe je het spel gaat.
Na de tegenstanders die je nuke wanneer u komt? Ontvang een Abyssal Scepter of misschien een andere Rod van de Middeleeuwen voor wat extra verdediging.
Gelet tegenstanders die niet geven een ding over u en uw jl? Ga voor ring Zhonya's.
Vechten tegen tanks? Hier krijg je een Void Personeel.

Waarom deze items? Simpel ... Als donders, je moet veel van het vermogen van Power om uw ULT sterk. Maar als je in team vecht met uw jl, zal 9 van de 10 keer de vijand proberen je te concentreren, ik zeg niet dat je team gevechten te leiden, maar als ze je horen en dat ULT lachend meisje, ze weten je bent daar doet veel schade. Dat is waarom je sommige HP nodig heeft! :-)

Vaardigheid om
1. E
2. W
3. E
4. Q
5. E
6. R
7. E
8. W
9. E
10. W
11. R
12. W
13. W
14. Q
15. Q
16. R
17. Q
18. Q

Waarom?
Ik denk dat E is gewoon heel goed voor het lastigvallen en die vogel krijgt een hoop schade.
Waarom eerste en W Q later?
U kunt de eerste Q-niveau in plaats van W. Maar ik heb liever de drain het geneest veel en doet veel schade, het is gewoon goed als je nog niet echt iets te doen in een team te bestrijden (^ ^) net op het moment uw jl is voorbij en je hebt gebruikt uw E vaardigheid en al bang iemand, net drain een jongen voor 6 seconden en genees jezelf mee. Het is ook groot als je hebt te herinneren, alleen het draineren van een minion en u bent bijna volledige HP opnieuw. Maar neem de angst als je wilt :-)
Back to top Go down

*self geschreven* Fiddleguide (door google vertaald)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Google translate's beatbox!
» A Star Lives Next Door
» The "Arrival" Thread!
» A Stroke of Fate: Operation Valkyrie
» M'n eerste videoblog :)